Platba, Doprava, Slevový Program


DOPRAVA A PLATBA

I. Způsoby platby při nákupu

* Dobírka - při převzetí zásilky na výdejním místě nebo přes Z-BOX

II. Způsoby přepravy při nákupu

* Zásilkovna - Balík na výdejní místo:

Zásilku odeslanou přes Zásilkovnu můžete vyzvednout na výdejním místě nebo v samoobslužných výdejních boxech Z-BOX a možností platby v hotovosti nebo kartou.

Kliknout na:

Zásilkovna Ceník

Zásilkovna Ceník

REKLAMACE

I. Vrácení/Reklamace Zboží

Poškozené zboží při přepravě, což jako prodejce nemůžeme ovlivnit ale je to možné následně řešit:

a, Pokud Vám přijelo zboží s již viditelně poškozeným obsahem, zboží nepřebírejte. Vyhneme se tak složitým procesům.

b, Pokud je zboží i v případě nepoškozené zásilky v poničeném stavu, kontaktujte nás ihned v den převzetí.

II. Reklamace

Reklamace jsou vyřizovány dle platného reklamačního řádu ČR.

Pokud zjistíte na zboží závadu, dejte nám písemně emailem nebo telefonicky vědět o vámi zjištěné vadě a popište nám, kde se objevil problém a jaký typ vady se projevuje. Zboží pečlivě zabalte a přiložte dokument s přesným popisem závady společně s nákupní fakturou a zašlete na adresu:

Bořek Myšička

Termesivy 120

580 01 Havlíčkův Brod, Česká Republika

Na záruční proces je ze zákona stanovena 30-denní lhůta.
Při uznání reklamace zasíláme zákazníkovi zboží na naše náklady. V případě, že reklamace nebude uznána, budeme vás kontaktovat a domluvíme si další možný postup.

III. Odstoupení od kupní smlouvy:

Zboží zakoupené v našem internetovém obchodě máte právo vrátit bez udání důvodů u zákonem předepsané době 14 dnů.

V případě účinného odstoupení od kupní smlouvy se vrátí Bořek Myšička, Termesivy 120, 580 01Havlíčkův Brod. Zákazníkovi všechny platby, které od Zákazníka za objednávku obdržel, včetně nákladů na dopravu (vyjma dodatečných nákladů vzniklých v důsledku Zákazníkem zvoleného způsobu dopravy, který je jiný, než nejlevnější standardní způsob dopravy nabízený naší společností). Platby budou vráceny bezodkladně, nejpozději však do čtrnácti dní ode dne, kdy jsme obdrželi Zákazníkovo prohlášení o odstoupení od smlouvy, resp. vrácení zboží dle zákona č. 89/2012 Sb.
Pro vrácení platby použijeme bankovní převod na účet zákazníky. Vrácení platby můžeme odmítnout do té doby, dokud neobdržíme vrácené zboží nebo důkaz, že Zákazník zboží odeslal zpět, podle toho, která skutečnost nastane dřív.
Zboží pečlivě zabalte a přiložte dokument s popisem které zboží chcete vyměnit nebo vrátit. V případě vrácení platby i číslo účtu na které budou finanční prostředky vráceny. Balík zašlete na adresu:

Bořek Myšička

Termesivy 120

580 01Havlíčkův Brod, Česká Republika

Zboží nesmí jevit známky opotřebování a to ani částečného, musí být v originálním balení a nepoškozeno.

Slevový Program

Doprava Zdarma: Nákup nad 3000,- Kč

Sleva 5%: Nákup nad 5000,- Kč

Sleva Borabaits Team:

I. Výška slevy je 10% pro celkový nákup a slevu lze uplatnit když objednávka přesáhne 500,- Kč.

II. Forma slevy - KÓD např.: 1Pepa10

III. Získat slevu je možné jen od našeho testera který je členem BORABAITS TEAM-u. Seznam slevových kódu Sleva Borabaits Team, není veřejně dostupný.

IV. Sleva Borabaits Team platí jen pro jednorázový nákup, pokud budete chtít uplatnit opět slevu při nové objednávce, tak již to nebude možné, objednávka bude

stornovaná a vy budete přes váš email nebo-li váš tel. kontakt informováni o stornování objednávky.

V. Slevu - kód zadáte při potvrzování objednávky, pokud je slevový kód platný, tak následně se vám automaticky vytvoří sleva na nákup a vy můžete tak pokračovat

dále pro potvrzení a dokončení nákupu.

VI. Správce E-shopu https://borabaits9.cms.webnode.cz/e-shop/ má výhradní právo jakkoliv měnit nebo upravovat pravidla pro slevový program: Sleva Borabaits Team.